HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.02.28. 16:35 pirosch

február 21.-i hét

Hétfő
Nem elég, h a reptérről 10.10-re értem az irodába, este 5kor már le is léptem, mert fodrászhoz mentem. Szerencsére a szalonban, amit kinéztem találtak egy tök helyes csajt, aki beszélt angolul, így nem kellett németül elmagyaráznom, mit szeretnék :)
Számítottam rá, h itt jóval drágább lesz, mint otthon, és így is lett: 100 euro volt, pedig csak a tövét festette a csaj, +melír+kicsit vágott belőle. Mindegy, nem volt választásom, mivel otthon erre már nem volt időm, viszont az ősz hajaim egyre inkább kezdtek előtűnni.
Mivel az előző hétvége eredményeképp eléggé meg voltam fáradva utána haza akartam húzni, de közben bejelentkezett a portugál üzletág igazgató (a változatosság kedvéért Jorje), h ő már itt van Berlinben (kedd déltől giga maratoni meetingünk volt csüt estig), nem iszunk-e meg valamit. Így lett, h odarendeltem a hozzám közel lévő francia étterembe, amit a francia kollégám ajánlott (állítása szerint minden alapanyagot Franciao.ból szállítanak reggelente repülőn egy külön konténerben) és jól meghivattam magam :) Pezsgőt ittunk a rákos risotto mellé :)
Kedd-Csüt
2 meeting egymás után, a másodikat, amin 29 üzletág igazgató vett részt én szerveztem az asszisztenssel, és a főnököm sírba tett vele. Még a meeting alatt is minden hülyeséggel ugráltatott, 8 év után sikerült leküzdenem magam újra az asszisztens szintje alá... Viszont az poén volt, h a saját főnökömnek is én voltam a "házigazdája", +megismertem újabbakat is, pl. vicces volt, ahogy a "sors" a horvát főnök mellé sodort egyik ebédnél, aki már régen kinézett magának, na most alkalmat kapott csatlakozni a fan clubhoz ;)
Kedd este a Bond nevű étterembe mentünk a Savignyplatzon, amiben a Savignyplatz része volt jó. Na jó, meg h Ivan mellett ültem, közben megjött Guillaume, a francia marketing menedzser, aki kicsit tud magyarul, mert élt ott, vele szeretek poénkodni, irigylem ezt a két, egyívású majmot, akik régóta a cégnél vannak, ismerik egymást, együtt mulattak a meetingeken, és párhuzamosan lépdelnek fel a ranglétrán. Ezúttal a szőke-bögyös-ostoba asszisztensünket szívatták :)
Szerda este a Cassambalis nevű helyre mentünk, ami elég hangulatos;görög a tulaj, de Ivan talált egy olasz pincért, a lengyel csóka meg egy lengyelt. Mivel olyan jó fej vagyok, h meg akartam kímélni az asszisztenst attól, h egész du. a meetingen üljön pusztán azért, h este elkísérje a csoportot az étterembe felajánlottam, h leszek én az idegenvezető. Jött is utánam szépen a 30 üzletágigazgató, be voltam szarva, h nehogy megsétáltassam őket a -10 fokos jeges szélben...
A legjobb a rizottón kívül a helyezkedésünk volt: a főnökömmel együtt beültünk Ivan, a holland marketing menedzser meg a lengyel termékmenedzser közé, akik elég szórakoztató bagázs. Markkal, a holland csókával már régi jó ismerősökként kezeljük egymást, mivel 2 hete találkoztunk utoljára az előző meetingen, és akkor is ittunk meg cigiztünk :) Poén "belsős" dolgokat kérdezni, miszerint milyen volt legutóbb a síelésed Au.ban, megdöglött-e a papagáj, amit kocsival vittél Belgrádig, meg ilyenek. A vacsora után mi még akartunk kocsmázni, végül Ivant sikerült rávenni, és lementünk az Europa Center aljában lévő ír kocsmába, ahol élő zenére énekeltünk, táncoltunk és whiskey-ztünk :) Nekem nagyon kellett ez a lazítás, mert fullra fostam az utolsó, csütörtöki naptól, amikor a wörksopok voltak, mert főleg azokért voltam én felelős, h minden rendben legyen. 
Végül aztán nem volt olyan sok a rohangálás, mint amire számítottam, simán ment minden, de estére olyan fáradt voltam, mint az állat, még pénteken is alig tudtam beszélni...

Péntek
Péntek este a Trattoria Toscanaban vacsiztunk a bandával. Parham írt csüt.ön, hogy ki jön az Internations buliba, és senki nem válaszolt, aztán pénteken erre a listára írtam, h mi a terv a hétvégére, ami miatt Parham 3 napig csesztetett, h az ő listáját volt pofám használni, amire basztam egy nappal előtte válaszolni... A tészta közepesen volt jó, de a meleg kenyér előétel meg a vörösbor nagyon klassz volt, meg a hely hangulata is.

 
 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr312698608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása