HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.03.25. 11:14 pirosch

márc 18-20 - hétvége Katával

Katika kiröpült hozzám, és hála a jó társaságnak és a szuper tavaszi időnek nagyon kellemes hétvégét töltöttünk el :)
Péntek este egy tipikus berlini étterembe mentünk Schweinshaxét enni, és -nem fogjátok elhinni- már a bárpultnál a tegnap esti faszival futottam össze... akinek egész nap nem válaszoltam semmilyen hívására... Ennyire nem lehet kicsi a világ!!!!
Szombaton kimentünk Potsdamba, ahol megnéztük a Cecilienhofot belülről is (az idegenvezető a végén odajött hozzánk, és közölte, h az apukája magyar, ennek ellenére egy szót sem tudott magyarul, no comment...), úh kicsit elcsevegtünk vele. Aztán a kastély(ok) kertjében sétáltunk egy jó nagyot, aztán a belvárosban kávéztunk, végre kint ülve, napozva! Majd könyveket vettünk, aztán hazafelé az autópályán még megcsodáltuk a szuperholdat :)
Este a Mirchi nevű szingapúri étterembe mentünk kajálni, nekem nagyon tetszett a berendezés, meg a kaja is, csak baromi csípős volt. Utána körülnéztünk a Zapatában, vagy más néven a Tachelesben, ahol az udvarban meg a hihetetlen rémálomszerű romos épületben mindenféle művészek alkotnak meg állítanak ki. Katával olyan helyekre is be mertünk menni, ahova még az Öcsivel sem...többek között az udvarban felmásztunk egy ingatag falépcsőn egy galériába, ahol neon színekben világító 3d-s képek és egyéb műalkotások voltak, nekem nagyon tetszettek. Az udvarban bementünk egy vas-szobrokat készítő kovácsmester műhelyébe is, aki épp ott hegesztett, és -szinte meseszerű- még sántított is, csak h a Héphaisztoszi kép tökéletes legyen. Az épületben találtunk egy kocsmát, ahová -nem értettük meg, miért- még belépődíjat is szedtek, pedig nem volt nagy szám. Kicsit üldögéltünk a füstben a többi külföldivel, aztán továbbálltunk. Még feljebb egy belorusz festő kiállítása volt, nekem nagyon tetszettek a hatalmas, telerajzolt, perspektivikus képei, vettem is egy reprót, és míg kiválasztottam Kata vmi albumot nézegetett, amiben a művész fényképe is benne volt. Felnéztem, és láttam, h ott ül a pénztárnál... és dedikálta nekem a reprót, mikor megvettem :)
Jó későn értünk haza, ezzel szemben korán felkeltünk, kezd akuttá válni az alváshiányom... Kerestünk egy reggelizős-bruncholós helyet, ami a Savignyplatz környékén nem is tűnt olyan egyszerűnek, míg rá nem akadtunk a 12 Apostolra (ez nem AZ a 12 Apostol, ami az S-Bahn alatt van, hanem annak a "testvére"), és ebben még sosem voltam. 18 euróért csodálatos mediterrán brunchot kaptunk, nem csoda, h dugig volt a hely... Oda még vissza kell menni!
 

Képek:

indafoto.hu/cpiros/berlini_hetvege_kataval



 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr512770381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása