HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.03.30. 17:51 pirosch

hétvége márc 25-27

A hétvége elég sűrű volt, péntek este shoppingoltam, elsősorban szuveníreket, meg akartam venni egy kis automata takarító robotot, amilyenje Ivannak van (és Ralfnak hívja :) de nem találtam... azért egy-két jó kis póló meg egy csodás fehér gatyó rám ugrotta a Tally Weijlben... kár, hogy ezt a shopping mallt csak most fedeztem fel az Alexanderplatzon, ez eddig a legjobb, amit itt találtam. Kinéztem egy marha jó Tommy Hilfiger szandit is, de nem volt nekik 39-esben. Az eladó csak nézett, mikor tévedésből 93-as méretet mondtam... :)

Szombaton megint shoppingoltam, ezúttal a német tanárnőnek vettem meg A gyertyák csonkig égneket németül a Magyarország útikönyv mellé. Meg bementem a Ritter Sport üzletbe is, ahol sját íze szerint készíttethet az ember csokit magának :) Csináltattam is egyet ajándékba.
Aztán mire hazaértem indulhattam is el, Parham szervezett vmit, amire én azt hittem, h búcsúbuli féle, de csak az ő barátaival elmentünk szushizni (persze megint csak szétdobtuk a végösszeget, ami azt jelenti, hogy jól megszponzoráltam azokat, akik desszertet is ettek és/vagy megittak 10 japán sört...), aztán felmentünk az egyik sráchoz inni, majd -már csak 4en- továbbmentünk vmi reggae-s helyre. alapvetően azért, h az ötletgazda szívhasson... szóval 3kor elegem lett és leléptem. Kicsit csalódtam, jobb lett volna, ha magamnak szerveztem volna vmit. Jorge haverom már a buliba nem is jött velünk.
Vasárnap pakolásztam dobozokba, majd elmentem Dahlembe megnézni a múzeum komplexumot. Maga az épület nagyon ronda, de a világ minden tájáról van kiállítás. Én az ázsiai cuccok miatt mentem, és a japán szaké meg tea potok, és a színházi jelmezek nagyon tetszettek is, de sajnos fali tekercsek nem voltak régiek, csak a 20. századból valók, és főleg kínaiak, pedig én főleg a metszetek miatt mentem.
5-re elmentem edzésre, ahol sajnos a tulaj, Kathi nem volt ott, h elbúcsúzzak, de az edző, akihez legtöbbször jártam, Marnie tartotta az órát, és a végén odamentem hozzá. Németül mondtam el neki, h már nem tudok jönni többet mert vissza kell mennem, és sajnos nincs lehetőségem maradni, és nagyon jól éreztem magam az órákon, de ne nem tudom, fogta-e az üzenetet, mert kész volt, hogy én milyen jól beszélek németül, mióta is vagyok itt? Sztem azt hitte, h én egy mukkot nem értek abból, amit ő németül magyaráz az órán, és most meglepődött, h val. értettem... De nagyon kedves volt, már az a gyanakvásféle, amit eleinte éreztem nem volt benne.
(Na, most h ezt leírtam gyorsan felhívtam Kathit is, h elköszönjek, olyan cuki volt! :)
Este Jorgéval volt a búcsúvacsink, egy hangulatos német helyre mentünk, de sajna a kaja nem volt nagy szám. Adtam neki egy fehér meg egy vörösbort, meg egy Pick szalámit, vagy nem volt annyira elhűlve, vagy épphogy meghatódott, azért nem nagyon reagált, nem tudom, mindenesetre gyorsan elrakta és kész. De azért mikor a villamosmegállóban elbúcsúztunk nekem nagyon rossz volt, ő felszállt, én meg hazasétáltam gyalog, és végig pityeregtem...


 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr242785732

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - A FEHÉR TEA CSÖNDJE 2011.03.31. 09:36:01

A farsang negyedikes kislányom általános iskolájában is nagyszabású esemény volt – ezt, úgy látszik, nem kezdi ki az idő, a kormányzati politika, még a gazdasági válság sem. Hogy miért szeretnek a gyerekek jelmezbe bújni és valami másnak mutatkoz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása