HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.03.15. 17:06 pirosch

márc. 7-i hét

Nem volt nagyon jó hét, mert kicsit összekülönböztem a főnökömmel. Rástresszelt arra, h nincs rajta minden emailen, nem tudja mi történik, ezért azt hiszi, h semmi... Hol is láttam már ilyet?
Kedd este a Tauro nevű spanyol étteremben voltam Jorgéval, miközben jól megbüntiztek a rendőrök. Persze tudtam, h szabálytalanul parkolok... viszont itt értelmes módon csak 10 euro a bünti. A paella legalább finom volt, máskülönben viszont most nem éreztem olyan jól magam, minden bajom volt, többek közt h megjött. Viszont a német tanárom azt mondta, h máris hiányol, meg h én vagyok az egyik kedvenc tanítványa, akit öröm tanítani :)))) Legalább ennyi sikerélmény. Amúgy a kollégák is tök jó fejek voltak, mind az én pártomra álltak, mikor látták, h elszomorít Milana feedbackje.
Szerda este megint elcsesztem vagy 2 órát a Dusmannban, hihetetlen, mekkora ez a könyvesbolt, és éjfélig nyitva van. Vettem német hangoskönyveket, meg egy Mo. útikönyvet a tanáromnak búcsúajándék gyanánt.
Csüt. este már feljött Öcsike Görlitzből, h este együtt programozzunk. El akartam vinni kocsmázni, de rájöttem, h jegyem van a Filharmonikusokra... viszont csak 1. Azért odamentünk, és szerencsére egész normális áron kaptunk még egyet, így bár nem együtt ültünk mindketten meghallgattuk mit mozizott Bruckner. Utána már csak egy sörre volt időnk, viszont az nagyon jó volt: Berliner Weisse-t ittam Himbeer Schussal, ami azt jelenti, h vmi baromi édes málnalikőrt beleöntöttek a sörömbe, ami ettől rossz szagú keserű italból fincsi üdítővé vált :) 
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr312741953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása