HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.03.10. 15:16 pirosch

február 28.-i hét

Jesszus, de el vagyok maradva... De mostanában nem volt túl sok időm írogatni, mivel realizáltam, h egy hónapig nincs a főnököm (kórházban van az anorexiájával, nagyon durva) ezért nincs, aki csinálja otthon a feladataimat (illetve Beja meg Moncsi igen, de a Visanne dolgaiba pl. nem voltak annyira beavatva) ráadásul mikor hazamegyek 3 héttel később már sales meeting lesz ezért el kell kezdenem párhuzamosan dolgozni az otthoni dolgaimon is.

Mindenesetre ennek a hétnek a legviccesebb (am Witzigsten) eseménye az volt, hogy kedd este elmentünk Jorgéval inni. Vacsorának indult, el is mentünk a Cotto e Crudoba (alias Matteo, alias "Sigrid's kitchen"), ami egy jó kis olasz étterem, bár a berendezés nekem nem 100%, a rusztikusabbat jobban kedvelem. Viszont nincs étlap, egy nagy táblára van krétával felírva a napi kínálat, azt viszik oda az asztalhoz, és mikor a desszerthez érsz csak megfordítják neked a táblát. Már az előétellel jól laktunk, csodálatos tál volt felvágottakkal, olajbogyókkal... de azért én még vmi rákos linguinit benyomtam :) Közben szépen megittunk egy üveg Nero D'Avolat, ahogy kell. Hiszen ezért jöttünk :) Március 1 volt, volt mire inni...
Aztán átmentünk a Zu mir oder zu dirbe inni egy valamit (ez az én esetemben mindig Aperol Spritz a végén :), meg elszívni egy cigit. Aztán egy másik helyre, majd egy másik helyre... A Club 55-re meg a Scotch and Sofa-ra még emlékszem... mindenhol ezt az elvet követtük: 1 pia és 1 cigi... Vidám kis pub-crawling este lett... :)) Hajnali 3kor leintettem egy taxit, bár Jorge még győzködött, hogy ne. Hazáig folyamatosan nyomtam németül a taxisofőrnek (a rosszmájú Jorge szerint csak azt gondolom, h folyamatosan jól nyomtam), aki annyira kemény arc volt (persze török), hogy hátrafordult és felkapcsolta a kocsiban a belső világítás, h megnézzen magának - kétszer!
Másnap reggel 9-től 2 órás németórám volt, azt hittem meg fogok halni, de elég szórakoztató voltam, szerintem még bent voltam :) Mondtam is a tanárnak, h elsem hinné, 5 pezsgő-koktél után milyen jól beszélek németül :D
Mindezek után éppcsak túléltem a napot, mentem mutteromékért a reptérre. Egy barátnőjével érkezett, vasárnapig. Leszámítva, h a kanapén aludtam, és h elszoktam tőle, h esti puszit kapjak elég szórakoztató társaság voltak. Már első este, mikor hazaértünk a Trattoria Toscanabol megvolt a legnagyobb röhögés, mikor Márti beszállt a liftbe és megindult felfelé anélkül, h tudta volna melyik emeleten lakom... Felment a 8-ra, mi meg anyámmal nem tudtunk megszólalni a röhögéstől.
Csüt. este Ivannal négyesben a Friedrichstadt Palastba mentünk revü műsort nézni. Elég jó produkciók voltak, és kihasználták rendesen Európa legnagyobb színházi színpadának lehetőségeit. Többször is pl. medencét csináltak a színpad elejéből, amiben a csajok táncoltak, vagy gumiszőnyeg került a színpadba valahogy beépítve. Yma, a főszereplő lány meg egy transzvesztita volt, aki tök jól énekelt és marha jó ruhái voltak. 
Pénteken meló után csatlakoztam megint a városban mászkáló csajokhoz, és felmentem velük a Fernsehturmba. Sajna megint besötétedett közben, úgy látszik világosban már nem lesz ez meg nekem... 
Szombaton kimentünk Potsdamba, ami nagyon szép volt. Egész héten tűzött a nap, nagy mázlija volt anyáméknak, sajnos szombaton csak délutánra sütött ki, de. elég hideg volt. Megnéztük mindkét Sanssouci kastélyt, a régi malmot, aztán átmentünk a cecilienhofba, ahol a potsdami békeszerződést aláírták (sajnos ez már addigra bezárt, de kívülről is nagyon klassz) majd a holland negyedben vacsiztunk. Mindenki nyom nélkül elpusztította a sültes tálat, marha finom volt. Ezeken felül este még prosciutto-melonéval, fagyival és rágcsákkal traktáltam anyuékat, mindent mindig szépen el is fogyasztottak...
Vasárnap de. még rábeszéltem őket, h keljünk fel korán (és ezt én találtam ki!), és menjünk ki a bolhapiacra. Kicsit győzködni kellett őket, mert 2kor indult a gépük és idő-parában voltak, de így is 1,5 órát tudtunk nézelődni, tök jó volt. Mind3an vettünk egy ugyanolyan nyakláncot óra medállal, meg én vettem egy szalmatáskát is, olyan tengerészkékben, ami most tökre divat. Kérdeztem az árust, mennyibe kerül, erre visszakérdezett, h mennyit adok érte... végül 4 eur-ért vettem meg :)
Délután, miután a csajok elmentek kicsit napoztam egy parkban, és -hosszú idő után először- elmentem végre edzésre. 
 


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr942728058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása