HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.01.28. 16:45 pirosch

jan 27 - Fernsehturm party

Barátaim meghívására csatlakoztam egy Internations nevű társulathoz, akik világszerte minden városban összehozzák az ott élő külföldieket, kül. programokat, eseményeket szervezniek nekik, h ne érezzék magukat egyedül. Igaz, itt pl. rengeteg német is eljár ezekre az eseményekre, még nem jöttem rá, miért.
Havonta egyszer van egy nagyobb szabású buli, ez a januári a TV-toronyban volt az Alexanderplatzon. Sajna egyetlen kis barátom sem volt képes eljönni, de én azért odamentem egyedül, gondoltam, h nem én leszek az egyetlen, és még -szégyen-gyalázat- nem is voltam a Fernsehturmban. Kicsit borsos volt a 20 eurós belépő (bár amúgy is 15 körül van), de ezért adtak egy welcome koktélt, és nagyon fincsi kanapékat. A szutymadék idő egy kicsit pont elmúlt, úgyhogy őrült nagy mázlinkra tök tiszta időnk volt, nagyon jól lehetett látni.
Ugyan nem lehetett teljesen körbemenni, mert egy része a catering miatt le volt zárva, de azért így is klassz volt.
Nem ácsorogtam sokat egyedül, lecsapott rám egy amerikai óvóbácsi :) Aztán sokáig egy német faszival, Udoval beszélgettem, tök érdekes emberkék voltak. Majd jött egy seggfej (igazi kisebbségi komplexusos seggdugasz) olasz, aki állítása szerint milánói de meg mernék esküdni, hogy szicíliai, és akivel franciául beszélgettem arról, hogy Európa uncsi-e vagy nem, majd megint Udoval, mígnem a bárpultnál egy indiai küldött nekem egy italt... Nekem még soha nem küldtek italt :)
Igaz, ő úgy gondolta, hogy ezzel megvette az éjszaka velem való eltöltésének jogát is, de végülis nem nyomult annyira, csak egyszer célzott rá, h ha már nem jár a villamos akár reggel is hazamehetek.... Ezek mit képzelnek? Ez is törpe, ráadásul indiai, hol él ez?!?! Mondjuk legalább marha jól tudott, nem olyan indiai módra, mert sokáig élt az usa-ban, de hát akkor is.
Egyébkén ez az egyik legnagyobb tanulság itt tényleg az, hogy más országok polgárainak teljesen természetes, hogy utaznak, világot látnak, dolgoznak itt-ott pár évig, a világ különböző sarkaiban, csak mi vagyunk ilyen földhözragadtak, begyöpösödöttek.
:((((
 



 

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr792621332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pc zz 2011.01.31. 17:52:56

Jáj, alulról nem tűnt ez ilyen iszonyú magasnak. Ez para :)

pirosch 2011.02.01. 10:07:02

@pc zz: 203 m magasan van ez a kilátó rész :)

pirosch 2011.02.01. 10:10:01

@pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a blog.hu-nak annyira béna a képkezelő rendszere, nem lehet értelmesen elrendezni a képeket :(
süti beállítások módosítása