HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.03.25. 11:07 pirosch

márc nemtomhanyadika - Felix party

Noha a hétvégén azt hittem, hogy én soha többet nem iszom, és soha többet nem partizom, ez csütörtökre elmúlt... Jorgéval Wasabiztunk, aki valamilyen rejtélyes oknál fogva nem tudott róla, h a többiek is mentek valahova (illetve Szent Patrik napja volt, és ír kocsmába akartunk menni, de szóltak, h persze annyian vannak h nem lehet bejutni...ezért egy spanyol tapas étterembe mentek). Szusizás után felcsatlakoztunk a többiekhez egy pohár bor erejéig, és a társaságban megismerkedtem egy Brenda nevű szőke holland lánnyal, akivel az 5. emeletről látásból már ismertük egymást. Fura, mikor azt érzi az ember, h valakinek szimpatikus. Aztán a többiek hazamentek, nekünk meg benne volt a boogie a lábunkban, és két sráccal együtt elmentünk a Felix nevű dizsibe. Körben fent van a bárpult, kicsit gang-szerűen, ahonnan lenézve lehet a parketten táncolókat nézni. Rendeltünk egy koktélt, aztán olyan jó zene volt, h Brenda hamar bedobta, h menjünk le, és bár a fiúk is rábólintottak végül nem jöttek. Ez persze minket nem zavart, jó kis partiarc ez a csaj, elég laza, és tud is táncolni :) Aztán már az első percben láttam a hátamon lévő szememmel, h két német kinézett minket magának, sőt azt is láttam, mi a leosztás... Aztán hamarosan oda is jöttek, táncoltunk, meg vettek nekünk koktélt, aztán táncoltunk... Mire a mi fiaink letaláltak a parkettre már oda se mertek jönni, féltek, h zavarnak. Az "én csávóm", Sebastian elsőre azt adta elő, h ő amerikai, és mindezt olyan német akcentussal mondta, hogy nem is értettem, kit néz hülyének... aztán azért bevallotta, h csak egyetemre járt oda, most meg Kínában él 3 éve.
Aztán egyre nyilvánvalóbbá vált, h két srác továbbgondolta ezt a dolgot, és mindenáron a hoteljükbe szerettek volna minket elvinni (persze csak a bárba, stb. stb.) úgyhogy összenéztünk Brendával, és bólintottunk, hogy kocc. A slusszpoén az volt, hogy ő is ugyanott lakik, ahol én, csak a másik épületben :) Úgyhogy együtt taxiztunk haza. Pénteken meg lementem hozzá az irodájába, h kicsit még feelingeljünk a bulin :) Jót röhögtünk az előző estén :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr452770366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása