HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.01.27. 16:56 pirosch

hétvége jan 22-23 - vasárnap - Sachssenhausen

Egyre nehezebb volt felkelni, és vas. az idő is ótvar szutyok volt, de azért megerőltettem magam, és elmentem Sachsenhausenbe megnézni minden koncentrációs táborok ősét. Elég lehozó program, de feldobott az audioguide-os ember aki tökéletes kiejtéssel mondta ki Kiskunfélegyháza nevét, mert gyerekkorában ott nyaralt (nagyon ossie lehet szegény).
Auschwitz-Birkenauban többet lehet látni, itt csak 2 barakkot építettek vissza (mert annyi sem marad épen), ami itt "extra" az az, hogy:
- ez volt az első ilyen tábor, amit mérnökök meg SS tisztek terveztek a célnak megfelelően
- itt találta ki az első táborparancsnok az "Arbeit macht frei" feliratot
- épen maradt a kórház
- épen maradt a konyha
- a nácik után közvetlenül a szovjetek használták a tábort, gyakorlatilag csak átvették a németek helyét (igaz, ők nem használták a gázkamrát meg a krematóriumot) - cseberből vederbe.
Ezután 5re elmentem hiphoppolni, majd beültem a szaunába, majd hazamentem Lostot nézni (teljesen rajta vagyok a 3. évadon, nemtok lejönni), csak hogy teljesen kerek legyen a hétvége :)


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr562618553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása