HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.01.27. 16:14 pirosch

hétvége jan 22-23 - péntek, szombat - Brandenburg

Péntek este
Miután kivittem Ivant a schönefeldi reptérre visszamentem az irodába felvenni Jorge-t. Hazavittem, hogy NE legyen nála a laptopja egész este, meg h át tudjon öltözni. Aztán nálam leraktuk a kocsimat, és elmetróztunk a Potsdamer Platzra, ahol a Tony Roma's étteremben volt a cimbikkel közös vacsi. Ez olyasmi amcsi hely, mint a TGI Friday's, jó kis baby pig ribset ettem káposztasalátával. Innen moziba mentünk, a Black Swant néztük meg. Én végig feszkóztam, szerintem jó volt, csak volt benne 1-2 klisé, amit szerintem már az Ördög ügyvédjében is elsütöttek, meg túl sok volt a közeli kép, amitől beszédül az ember, de Natalie marha jó benne. Na, ennek vége lett 1 körül, amikor is mi még beültünk egy bárba, szóval valamikor 3 után értem haza. 
Szombat
Reggel nem mondanám, h kidobott az ágy, de olyasmi történt, ami itt két hétben csak egyszer: kisütött a nap, úgyhogy kénytelen voltam 11 körül felkelni... Mivel itt nagyon meg kell becsülni az ilyet arra gondoltam, h outdoor program kell, de hát Berlinben nem volt ötletem, mit nézzek meg, ráadásul rájöttem, h ki kéne használni, míg itt a kocsim. Úgyhogy elkezdtem nézegetni, mi milyen messze van Berlintől, és mi az, aahová még délben is érdeme elindulni tekintettel arra, h f5-5kor azért még mindig sötétedik. Így esett a választásom Brandenburgra, gondoltam nem lehet ronda, ha ez adta a tartomány nevét. Kb 70 km-re van a várostól, úh f2-2 körül oda is értem. Nayon klassz kis hely, nagyon romantikus, kár, hogy egyedül voltam :(
Rengeteg középkori ház van, meg macskaköves utcák, de sajnos a szép házak közt sok lepusztult is, és mindemellé elég nagy kihaltság volt. Viszont ennek köszönhettem pl., hogy a Szent Gotthárd templomban teljesen egyedül voltam. Nagyon szép fa és kő díszítésű templom, semmi arany cikornya, nagyon megfogott a hangulata. Pedig nem is ez a nevezetesség, hanem a dóm, pedig az sehol nincs ehhez képest. A másik, ami tökre tetszett a régi városháza- templomnak néz ki, de nem az. Egy helyes kis téren áll, mellette egy Roland szobornál. Mellette meg egy helyes házikóval, ami étterem - otthon miért nincsenek ilyen helyek?!
A városon átfolyik a Havel folyó, ami egy helyen tóvá szélesedik, ennek a partján találtam egy halas éttermet, ahol pisztrángot ebédeltem.
Este siettem vissza, mert Jorge-val terveztünk sushit vacsorázni, és azt mondta time pressure van, mert utána jönnek hozzá valakik. Az éttermet, amit kinéztem nem találtuk meg, de a B terv is sushi volt :) Egész jó volt, és ahhoz képest, h az étterem árak itt mennyivel magasabbak, mint otthon a sushi épphogy nem drágább. Aztán valahogy Jorge mégiscsak ráért, úh elmentünk a Solar bárba, ami egy magas épület tetején van, körpanorámával. Ha nem tudja az ember, hol keresse sose találná meg az ember: egy autószerelő műhely mögött egy kis udvarban van egy szürke ajtó, amögött van egy nő, aki face-kontrollt gyakorol, és úgy lehet egy külső panorámalifttel felmenni. Szokás szerint Aperol Sprizzt ittam, ez nálam már itt "a szokásos" :) 1 körül indultunk haza, de azért még a Mekit útba ejtettük, szóval megint hajnal volt, mire ágyba kerültem...
   


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr682618446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása