HTML

berlin2

Berlini kalandjaim - 2. felvonás

Friss topikok

  • pirosch: gondoltam rád, h tetszene neked, ha itt lennél! :) (2011.02.11. 12:20) hétvége február 5-6
  • pirosch: @pirosch: még találtam jó képeket, köztük ezt a rajzot, h milyen magas ez az egész. Csak ennek a b... (2011.02.01. 10:10) jan 27 - Fernsehturm party

Linkblog

2011.03.25. 15:46 pirosch

márc 25

Reggel azzal a furcsa gondolattal ébredtem, h el kellene menni templomba. Erre megnyitom itt bent a Harmóniakártyámat, és mi a napi szimbólumom? A templom... Na, mondom, ez nem lehet véletlen, úh meló után fogtam magam, és elmentem a céghez második legközelebbi templomba (a legközelebbi itt van a céggel szemben, ha kinézek az ablakon azt látom, de az nem volt nyitva).

Aztán haza, hunyni egyet, majd nagy nehezen összeszedtem magam, és elburcsáztam a havi aktuális Internations Partyba, a Maxim nevű szórakozóhelyre. Vicces volt, h az első percben belebotlottam Udoba, a német srácba akivel múltkor órákig csevegtünk. Aztán megérkezett Jorge és Parham is, de nem voltak nagy party hangulatban, elég hamar leléceltek. Sajnos ott volt Joseph, az olasz srác is, aki eddig 5 üzenetet hagyott a rögzítőmön... de hát olasz, ő is csak röhögött :)
Én kb kettőig roptam, újabb rajongókat szerezve, sajnos egy görög kicsit túlzásba vitte a rajongást úh előle menekülve léptem le 2-kor.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlin2.blog.hu/api/trackback/id/tr732771135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása